Czym jest e-ZHP?
Microsoft 365 w ZHP, czyli e-ZHP, to zestaw w pełni profesjonalnych narzędzi do współpracy i komunikacji, dostępny w chmurze internetowej, dostępny dla każdego członka Związku Harcerstwa Polskiego. Harcerze otrzymają pakiet usług zawierających:
- pocztę elektroniczną z imiennym adresem e-mailowym (Outlook)
- współdzielone kalendarze
- wiadomości błyskawiczne (Skype)
- wideokonferencje i narzędzia współpracy zespołowej (Microsoft Teams)
- przestrzeń na dysku wirtualnym (OneDrive i SharePoint)
- dostęp do internetowych wersji aplikacji pakietu biurowego (Word, Excel, PowerPoint i OneNote)
Dzięki zastosowaniu technologii chmury internetowej dostęp do wszystkich funkcji pakietu jest dostępny z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie!
Dodatkowo, konto daje dostęp do:
- dokumentów wewnętrznych ZHP
- wewnętrznych kanałów komunikacji
- repozytorium materiałów graficznych i identyfikacyjnych
- korzystania z formularzy zgłoszeń na wydarzenia (biwaki, rajdy itp.)
Jak założyć konto?
Chęć założenia konta należy zgłosić do administratorów Microsoft 365 za pośrednictwem specjalnego formularza, który wymaga od nas podania imienia i nazwiska, numeru członkowskiego z systemu ewidencyjnego Tipi, nazwy chorągwi oraz hufca. Jeśli nie znamy swojego numeru członkowskiego, uzyskamy go od naszego bezpośredniego przełożonego lub administratora hufca.
Jak korzystać?
W trosce o to, aby korzystanie z e-ZHP było jak najprzyjemniejsze, przygotowaliśmy serię poradników dotyczących korzystania z różnych funkcji i aplikacji!
Potrzebujesz pomocy?
Jeśli nadal szukasz pomocy i wskazówek dotyczących Microsoft 365, zajrzyj na stronę pomoc.zhp.pl, przygotowaną przez Główną Kwaterę ZHP!