e-ZHP, czyli Microsoft 365

Czym jest e-ZHP?

Microsoft 365 w ZHP, czyli e-ZHP, to zestaw w pełni profesjonalnych narzędzi do współpracy i komunikacji, dostępny w chmurze internetowej, dostępny dla każdego członka Związku Harcerstwa Polskiego. Harcerze otrzymają pakiet usług zawierających:

  • pocztę elektroniczną z imiennym adresem e-mailowym (Outlook)
  • współdzielone kalendarze
  • wiadomości błyskawiczne (Skype)
  • wideokonferencje i narzędzia współpracy zespołowej (Microsoft Teams)
  • przestrzeń na dysku wirtualnym (OneDrive i SharePoint)
  • dostęp do internetowych wersji aplikacji pakietu biurowego  (Word, Excel, PowerPoint i OneNote)

Dzięki zastosowaniu technologii chmury internetowej dostęp do wszystkich funkcji pakietu jest dostępny z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie!

Dodatkowo, konto daje dostęp do:

  • dokumentów wewnętrznych ZHP
  • wewnętrznych kanałów komunikacji
  • repozytorium materiałów graficznych i identyfikacyjnych
  • korzystania z formularzy zgłoszeń na wydarzenia (biwaki, rajdy itp.)

Jak założyć konto?

Chęć założenia konta należy zgłosić do administratorów Microsoft 365 za pośrednictwem specjalnego formularza, który wymaga od nas podania imienia i nazwiska, numeru członkowskiego z systemu ewidencyjnego Tipi, nazwy chorągwi oraz hufca. Jeśli nie znamy swojego numeru członkowskiego, uzyskamy go od naszego  bezpośredniego przełożonego lub administratora hufca.

Załóż konto!

Jak korzystać?

W trosce o to, aby korzystanie z e-ZHP było jak najprzyjemniejsze, przygotowaliśmy serię poradników dotyczących korzystania z różnych funkcji i aplikacji!

Poradniki wideo

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli nadal szukasz pomocy i wskazówek dotyczących Microsoft 365, zajrzyj na stronę pomoc.zhp.pl, przygotowaną przez Główną Kwaterę ZHP!

pomoc.zhp.pl